Pravidlá poskytovania refundácií

Máme 100-dňovú politiku vrátenia tovaru, čo znamená, že máte 100 dní od prijatia vašej položky, aby ste požiadali o vrátenie zaplatenej sumy aj keď už ste produkt použili a neboli ste spokoní s výsledkom.

Ak chcete začať s vrátením, môžete nás kontaktovať na adrese info@miowell.sk alebo pokračujte vyplnením reklamačného formulára.

Upozorňujeme, že vrátenie tovaru je potrebné zaslať na nasledujúcu adresu:

FHB Group, s.r.o

Logistické centrum – Vector park

Priemyselná 1637/3

900 21 Svätý Jur

+421 948 761 741

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa vrátenia tovaru nás môžete kedykoľvek kontaktovať na adrese info@miowell.sk

Škody a problémy


Skontrolujte si svoju objednávku po prijatí a kontaktujte nás obratom, ak je položka chybná, poškodená alebo ak dostanete nesprávnu položku, aby sme mohli problém vyhodnotiť a opraviť. Ak je obal zásielky viditeľne poškodený, odporúčame zásielku neprevziať!

Uvedená 100-dňová politika sa nevzťahuje na vrátenie tovaru vo výpredaji alebo darčekových kariet.

Výmena

Postup pri výmene tovaru:

  1. Vyplníte a odošlete reklamačný formulár, v ktorom označíte typ reklamácie "Výmena tovaru" a napíšete o akú výmenu pôjde.
  2. Obdržíte potvrdzujúci email s dodatočnými inštrukciami.
  3. Zásielku pošlete na adresu pre vrátenie tovaru uvedenú vyššie (FHB Group)
  4. Ak nám viete poskytnúť údaje o zásielke/podací hárok, vieme zásielku odsledovať a náhradný tovar expedovať skôr, než k nám Váš balík dorazí.
  5. Podací hárok odporúčame uschovať pre prípad, ak by sa zásielka stratila.



Európska únia 14-dňová lehota na rozmyslenie


Bez ohľadu na vyššie uvedené, ak je tovar zasielaný do Európskej únie, máte právo zrušiť alebo vrátiť svoju objednávku do 14 dní, a to z akéhokoľvek dôvodu a bez udania dôvodu. Ako je uvedené vyššie, vaša položka musí byť v rovnakom stave, v akom ste ju dostali, nepoužitá a v pôvodnom obale. Budete tiež potrebovať účtenku alebo doklad o kúpe.

Vrátenie peňazí

Pre začatie reklamačného procesu za účelom vrátenia peňazí pokračujte vyplnením reklamačného formulára.
Vrátenie peňažných prostriedkov sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami a príslušnými právnymi predpismi. Pamätajte, že spracovanie a odoslanie vrátenia prostriedkov vašej banke alebo spoločnosti, ktorá vydala vašu kreditnú kartu, môže istý čas trvať. V prípade otázok nás kontaktujte na adrese info@miowell.sk

Vrátenie alebo výmena tovaru - formulár

Táto lokalita je chránená testom reCAPTCHA a vzťahujú sa na ňu pravidlá ochrany súkromia a podmienky poskytovania služby hCaptcha.